De inmiddels befaamde Third Series komen er weer aan, en wel op 20 september!

  • Hoeveel teams zullen er dit jaar mee doen?hcaw
  • Wat wordt het thema in 2014?
  • Weer die heerlijke kippen of toch iets anders?
  • Welke team zal dit jaar als Rookie aanwezig zijn?
  • Wie gaan er vandoor met de prijzen?

We zullen het allemaal mee gaan maken… wordt weer een mooi spektakel!

Datum/plaats
De datum voor dit jaar hebben we met opzet al geruime tijd geleden bekend gemaakt zodat iedereen hier rekening mee kon houden. De Third Series worden dit jaar gehouden op zaterdag 20 september bij Pirates in Amsterdam. Dit jaar gelukkig een keer vroeger dan normaal, want hoe we het vorig jaar voor elkaar hebben gekregen om binnen 6 uur alle 12 teams op 1 veld te laten spelen is me nog steeds een raadsel! We hebben dit keer beschikking over 2 honk- en 2 softbal velden en zullen rekening houden met de kwaliteit van de teams.

Deelnemende teams
De Third Series zijn een onderdeel van de Dutch Senior Baseball & Softball League, dus zijn er dit jaar ook dames van de partij!! Hiervoor zijn we overigens nog wel op zoek naar een paar softbal scheidsrechters. De scheidsrechters voor honkbal waren binnen een week na aankondiging van de datum al bekend.
Heb je geen team, maar wil je wel aan de Third Series mee doen, stuur me dan een e-mail en we gaan kijken of we een compleet team op de been kunnen brengen. Hiervoor geldt wel dat je minimaal 1e klasse gespeeld moet hebben.

Collector’s item
Zoals gebruikelijk krijgt iedere deelnemer weer een uniek collector’s item! Wat het dit jaar gaat worden, houden we nog even geheim.

Thema (feest)
Dit jaar is het de bedoeling om na afloop weer een feest te organiseren waar een thema aan vast gekoppeld zal zijn. Er zijn al een aantal (prachtige) opties en natuurlijk laten we dit bijtijds weten zodat een ieder hier rekening mee kan houden.

Kosten per persoon
Globaal genomen bestaan de kosten uit:

  • Deelname toernooi
  • Collector’s item
  • Eten/diner
  • Feest incl. DJ, aankleding etc.
  • Prijzen
  • Drank bonnen (indien mogelijk)
  • Vrijhouden van scheidsrechters
  • Personeel
  • etc.

De coaches/begeleiders zijn op de hoogte van de kosten waar het uiteraard ook mogelijk is om als gast aanwezig te zijn bij het eten of feest. Voor de kids zijn er altijd speciale condities.

Lijst met deelnemers.
We hebben aan de coaches/begeleiders gevraagd om 1/2 augustus een voorlopige lijst op te sturen zodat we een beeld hebben van de deelnemende teams en deelnemers?

Op 1 september maken we deze lijst definitief zodat we het eten en de collector’s items kunnen bestellen.